Otel Sıralamanızı Arttırmak İçin İpuçları

Bu Yazıyı 3 dakikada okuyabilirsiniz.

Bu tatil sezonunda markanızın değerini arttırmak isteyen bir otel veya işletme sahibiyseniz, bu makale sizin için mükemmel bir hediye!

SEO uzmanlarımızdan, bugün sıralamanızı nasıl yükseltebileceğinize dair bazı basit ipuçları için okumaya devam edin.

1- Anahtar Kelimeler

Anahtar kelimeler SEO’nun temelini oluştururlar. Büyük miktarda arama hacmine sahip, yüksek dereceli ve düşük oranda rekabetli kelimeleri tanımlamak ve eklemek çok önemlidir. Anahtar kelime araştırmanızı yapın ve arama hacmi yüksek ve rekabetin az olduğu anahtar kelimeleri belirleyin. Bundan sonra, bu anahtar kelimeleri kullanarak kaliteli içerik oluşturun. İçeriğinizin, %1-2 oranında anahtar kelime yoğunluğuna sahip olmasına çalışın, bu şekilde daha başarılı bir içerik elde edebilirsiniz.

İçeriğinizin bilgilendirici olduğundan ve otelinizin önemli yönlerini vurguladığından emin olun. Otelinize yakın turistik yerler hakkında bilgi vermeyi ve toplu taşıma araçları ile erişilebilirliğini eklemeyi deneyin. Ayrıca, konaklama yerinizi diğerlerinden ayıranı ve misafirlerin konaklama yerlerinde kalmayı seçtiğinde neyin tadını çıkarabileceğini belirtin.

İşte bir ipucu: tatiller yaklaştığından, şenlikli ifadelere sahip anahtar kelimeleri hedeflemeye çalışın!

 Web siteniz için kaliteli içerik yazma hakkında hiçbir fikriniz yoksa, adım adım ilerlemenizi sağlayacak, yararlı bir kurs için buraya tıklayın.

2- Yüksek Çözünürlüklü Resimler

Yüksek kaliteli görüntülerin insanların ilgisini çektiği yadsınamaz bir gerçektir. Genellikle gezginler, otellerin doğal ve pitoresk tasvirlerini takdir eder. Otelinizin birinci sınıf ve çarpıcı görselleri kullanıcıların dikkatini kolayca çekebilir ve daha da önemlisi, profesyonellik ve özgünlük sergilemenizi sağlayabilir.

Estetik çekiciliğinin yanı sıra, ilgili anahtar kelimelerle adlandırılan orijinal yüksek çözünürlüklü görüntüler de arama sıralamanızı yükseltebilir. Resimlerinizin adlarını kısa ve basit tutun ve görüntünün kısa bir açıklamasına sahip bir anahtar kelime ekleyin.

Buna ek olarak, Shutterstock fotoğraflarını kullanmaktan kaçının, otelinizin ve personelinizin orijinal görüntülerini kullanın.

3- Mükemmel Yorumlar

Entegre internet yüzünden, çevrimiçi incelemeler sıralamanızda yapıcı bir rol oynayabilir veya bozabilir. Bir otel sahibi olarak, her inceleme sizin için önemli olacaktır. Google My Business’ta daha olumlu eleştirilere sahip olan oteller, zayıf eleştirilere sahip olanlardan daha yüksek sıralamaya meyillidir. Ayrıca, seyahat eden kişiler, birçok misafirine kaliteli hizmet veren saygın otellerden daha fazla etkilenecektir.

Otel hakkında olumlu yorumlar bırakmaları için müşterilerinizi teşvik edin. Bu şekilde, gezginlerin keyfini çıkarabileceği güvenilir ve konforlu bir otel olarak güçlü bir çevrimiçi itibar inşa edebilirsiniz.

Çevrimiçi incelemelerin Google My Business’ta ki sıralamanızı nasıl etkileyebileceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için buraya tıklayın.

4- Hızlı Web Siteleri

Sonrasında, web kullanıcı deneyiminizin kalitesi de önemlidir. İster inanın ister inanmayın, yüklenmesi uzun süren web siteleri Google Search sıralamalarında geriye düşüyor. Search Engine Land’den Barry Schwartz’a göre; yüklenme hızının otelinizin Google’daki sıralamasını etkileyebilecek çok önemli bir faktör olduğudur.

Web sitenizin masaüstlerinde ve cep telefonlarında hızlı bir şekilde yüklendiğinden emin olun. Bu şekilde, gezginler ve kullanıcılar hızlı ve verimli bir şekilde konaklama hakkında ihtiyaç duydukları bilgileri elde edebilir.

Temel olarak, web deneyiminizi geliştirmek, sıralamanızın artmasına neden olabilir!

5- Temel Otel Bilgileri

Ayrıca, konaklama ile ilgili temel bilgileri eklediğinizden emin olun. Bu otel adı, adresi, telefon numarasının yanı sıra web sitesi URL’nizi içerir. Temel bilgilerin eklenmesi konuklara otelinizin konumu ve otelinize nasıl ulaşılabildiği hakkında kapsamlı bir fikir verir. Bu sayede, gezginler konaklama tercihleri ​​hakkında daha bilinçli karar verebilirler.

Daha da önemlisi, konaklama yeriniz hakkındaki temel bilgileri göstermek, kendi işleriyle ilgili kaliteli bilgi sunan şirketleri tercih ettiği için Google My Business müşterileriyle etkileşiminizi arttıracaktır.

SONUÇ

Son olarak, Google aramalarında sıralamanızı artırmak istediğinizde SEO sizin için her şeydir. Saygın bir otel ya da yeni inşa edilmiş bir konaklama yeri olsun, anahtar SEO taktiklerini kullanmak, web varlığınızı iyileştirebilir ve tatil sezonunda işinizi geliştirebilir.

Dikkat: eKoruma; Avukatlık ve Hukuk Danışmanlık Şirketi Değildir. İçeriklere Bilişim Yöntemleri ile Müdahale Eden Bir Teknoloji Şirketidir.
Bu sitedeki tüm yazı ve içerikler ekoruma danışmanlık hiz. a.ş. aittir
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
eKORUMA’da İçeriğiniz Kaldırıldıktan
Sonra Ödeme Yaparsınız
eKORUMA Müşterileri Link Durumlarını Online Takip Ederler
Tüm Kredi Kartlarına 12 Aya Kadar Taksit İmkanıİyzico Alt Yapısı ile Online Ödeme

Site İçi Arama