Tekstil Sektöründe İtibar Yönetimi Neden Önemlidir?

Bu Yazıyı 2 dakikada okuyabilirsiniz.

Tekstil sektörünün hızlı ve dinamik yapısıyla yıl içerisinde birçok defa yenilenmeler yapmaktadır. Üretilen ürünlerin tüketici karşısına çıkması hem hızlı hem de hatasız olmalıdır. Durum böyle olunca sektörle alakalı çıkan olumsuz içerik ve haberler diğer sektörlere göre hem daha hızlı takip edilmeli hem de çözümlenmelidir.

Dönemsel olarak çıkan ürünler hakkında müşteriler sıklıkla şikâyet, dilek ve önerilerini sosyal medya ve forumlar aracılığıyla dile getiriyor. Ve kişiler bir tekstil ürünü almadan önce hem internetteki olumsuz yorumları okuyor hem de fiziki olarak mağazadan deneyerek satın almayı gerçekleştiriyor. Yapılan araştırmalarda hakkında olumsuz içerik olan bir ürün için tüketiciler başka markalara yönelmekte ve olumsuz içerikleri arkadaş ve aile çevresiyle paylaşmaktadır.

Güvenilirlik ve satın alma için kişi veya kurumlar internetteki itibarınızı inceliyor ve hakkınızda çıkan içerikleri taradıktan sonra karar vermek sürecine geçiyor. Kişiler markalar hakkında yaptıkları araştırma sonucunda itibarlı bir şirket görünmesi halinde takibe alıyor ve aynı şekilde etrafı ile paylaşıyor. Bu sayede markanın yapmış olduğu itibar yönetimi devreye girerek kişilerin zihninde olumlu bir etki yaratıyor.

Tekstil Sektöründe İtibar Yönetimi Neden Önemlidir?

Günümüzün rekabetçi sektörlerinden olan tekstil sektöründeki markalar için internette haklarında çıkmış olan tüm içerikler doğrudan itibarlarını etkilemektedir. Ürün veya hizmet hakkında yapılan olumsuz içerik, yorum veya paylaşımlar milyonlarca kişi tarafından okunmakta ve konuşulmaktadır.

İnternette Hakkınızda Neler Yazılabilir?

Tekstil Sektöründe İtibarımı Nasıl Korurum?

Hakkınızda yayınlanan tüm içerikleri takip edin: internette hangi mecra olursa olsun hakkınızda kimler neler konuşuyor, hangi ürününüz hakkında olumsuz içerik var mutlaka izlemelisiniz. Bu sayede olası bir kriz anında hızlı bir şekilde müdahalede bulunabilirsiniz.

İçerikleri ayrıştırın: hakkınızda çıkan tüm içerikleri olumlu, olumsuz ve nötr şeklinde ayırarak en çok hangi kategoride içeriklere sahip olduğunuzu görün ve sorunun nereden kaynaklandığına odaklanın.

İtibarınızı zedeleyen içerikleri tespit edin: itibarınızı zedeleyen, yalan haber, video, blog yazısı gibi nitelik taşıyan tüm içerikleri tespit edin ve kaldırılması için gerekli aksiyonları alın.

Tüketicilerin %79’u hem yapılan incelemelere hem de kişisel tavsiyelere güveniyor. Bu yüzden güçlü ve iyi bir şekilde itibarınızın yönetilmesi ve internette ürün veya hizmet bilginiz arandığında olumlu etkiler yaratmalıdır.

Dikkat: eKoruma; Avukatlık ve Hukuk Danışmanlık Şirketi Değildir. İçeriklere Bilişim Yöntemleri ile Müdahale Eden Bir Teknoloji Şirketidir.
Bu sitedeki tüm yazı ve içerikler ekoruma danışmanlık hiz. a.ş. aittir
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
eKORUMA’da İçeriğiniz Kaldırıldıktan
Sonra Ödeme Yaparsınız
eKORUMA Müşterileri Link Durumlarını Online Takip Ederler
Tüm Kredi Kartlarına 12 Aya Kadar Taksit İmkanıİyzico Alt Yapısı ile Online Ödeme

Site İçi Arama